MOD 10277 - Crocodile Locomotive
Objavljeno: 20 Jul 2020 22:29
Pred kratkim sem se pod tole temo na kratko razpisal o osnovni napaki razporeditve koles in artikulacije novega Creator Krokodila. Želja po izboljšavi je prevagala tehtnico in takoj naslednji dan sem si nabavil svoj set. Moram pa reči, da sam dizajn (če spregledamo "špranji" in motorje napačnih barv
) zelo dobro povzame osnovno obliko same lokomotive. Res se pozna da je šel TLG iz svojih okvirjev šestih čepkov, pa četudi le do sedmih
.
Kot sem že napisal, se mi zdi, da je pogonsko drogovje ena izmed ključnih lastnosti lokomotive, ki ji daje rahel nostalgičen pridih parnih lokomotiv. Seveda se mi zdi zelo "šlampasto", da je TLG le-tega upodobil le polovično. Kolo, prek katerega se je gibanje prenašalo se ne vrti, sama lokomotiva pa ima artikulacijo na napačnih točkah. Pri pravi lokomotivi na sredinski del ni bilo pritrjenih osi, le-te so bile pritrjene na pogonski sklop, po enega na vsaki strani lokomotive. Tako sem se tudi lotil predelave, saj sem jo obenem želel motorizirati s pomočjo Power Functions sistema. Prav tako sem zadelal "špranji", zamenjal barvo ponazorjenih motorjev (pri pravi lokomotivi so črne barve), odstranil sredinsko okno in odvečne grille na sredinski "enoti", saj je bila slednja po mojem mnenju predolga. Le nekatere so imele okno na sredini, nikjer pa nisem zasledil rešetk, ki so jih ponazarjali grilli. Zaradi nove artikulacije so stopničke šle stran, tudi ročaji so se morali pomakniti nekoliko višje. Nadomestil sem tudi potiskan tajl kompresorja s kompresorjem zidanim iz kock, saj je prvotnega "metalo ven"; celotno podvozje je črno, le tajl je bil DBG. Za sedaj ima moj MOD le eno slabost - vodilna kolesna dvojica. Nanjo se priklopijo vagoni, na ogrodje pa jo pritrjuje le pin s čepkom. Zaenkrat je ta slabost le teoretična, saj sem naredil test pod stresom s štirimi štiriosnimi vagoni, pin pa ni popustil. Imam pa občutek, da ne bi zdržal prav zelo veliko več stresa. Za zdaj naj bo tako, po potrebi bom popravil. "Karoserija" vsakega pogonskega sklopa pa je zaradi natrpane notranjosti pritrjena le z dvema čepkoma. a poleg tega sloni še na nekaterih delih podvozja. Vem da ni pretirano veliko, a je zadostno
.

Srednji del je za dva čepka krajši, vodilni kolesni dvojici na vsaki strani pa sta prestavljeni za pol čepka bolj ven, torej je po vsej predelavi celotna lokomotiva za en čepek krajša.

Ker je sama lokomotiva znana po moči in ne hitrosti, sem na vsako stran vgradil po en motor in blag reduktor. Priznam pa, da sem uporabil žagane kocke, ki mi v uradnem naboru kock od nekdaj manjkajo: technic osi dolžine 1 čepka. Brez njih se takega dizajna preprosto ne da izvesti, ker je motor v napoto, pritrjene so namreč na pogonsko kolo, ki ga na mestu drži pogonski drogovje.


V ovinku se špranji lepo pokrijeta, tako da se v nobenem danem trenutku ne vidi "skozi" lokomotivo, tako kot se je to dalo pri OOB setu.


Najhujša tirna situacija, ki jo lahko doleti je "S" ovinek. Prepelje ga brez težav, le kolesa brez vencev se postavijo prek ovinka, a vendar se mi to zdi sprejemljivo na pram napačni artikulaciji, pri kateri so kolesa v ovinkih prav tako odtavala preko tirov.

Ostanek prvotnega ogrodja, pri katerem prevladuje DBG.
Tukaj je še povezava do videoposnetka, ki prikazuje lokomotivo v ovinkih. Ob povratku je prikazana polna hitrost s polnimi baterijami.
Lp Luka


Kot sem že napisal, se mi zdi, da je pogonsko drogovje ena izmed ključnih lastnosti lokomotive, ki ji daje rahel nostalgičen pridih parnih lokomotiv. Seveda se mi zdi zelo "šlampasto", da je TLG le-tega upodobil le polovično. Kolo, prek katerega se je gibanje prenašalo se ne vrti, sama lokomotiva pa ima artikulacijo na napačnih točkah. Pri pravi lokomotivi na sredinski del ni bilo pritrjenih osi, le-te so bile pritrjene na pogonski sklop, po enega na vsaki strani lokomotive. Tako sem se tudi lotil predelave, saj sem jo obenem želel motorizirati s pomočjo Power Functions sistema. Prav tako sem zadelal "špranji", zamenjal barvo ponazorjenih motorjev (pri pravi lokomotivi so črne barve), odstranil sredinsko okno in odvečne grille na sredinski "enoti", saj je bila slednja po mojem mnenju predolga. Le nekatere so imele okno na sredini, nikjer pa nisem zasledil rešetk, ki so jih ponazarjali grilli. Zaradi nove artikulacije so stopničke šle stran, tudi ročaji so se morali pomakniti nekoliko višje. Nadomestil sem tudi potiskan tajl kompresorja s kompresorjem zidanim iz kock, saj je prvotnega "metalo ven"; celotno podvozje je črno, le tajl je bil DBG. Za sedaj ima moj MOD le eno slabost - vodilna kolesna dvojica. Nanjo se priklopijo vagoni, na ogrodje pa jo pritrjuje le pin s čepkom. Zaenkrat je ta slabost le teoretična, saj sem naredil test pod stresom s štirimi štiriosnimi vagoni, pin pa ni popustil. Imam pa občutek, da ne bi zdržal prav zelo veliko več stresa. Za zdaj naj bo tako, po potrebi bom popravil. "Karoserija" vsakega pogonskega sklopa pa je zaradi natrpane notranjosti pritrjena le z dvema čepkoma. a poleg tega sloni še na nekaterih delih podvozja. Vem da ni pretirano veliko, a je zadostno


Srednji del je za dva čepka krajši, vodilni kolesni dvojici na vsaki strani pa sta prestavljeni za pol čepka bolj ven, torej je po vsej predelavi celotna lokomotiva za en čepek krajša.

Ker je sama lokomotiva znana po moči in ne hitrosti, sem na vsako stran vgradil po en motor in blag reduktor. Priznam pa, da sem uporabil žagane kocke, ki mi v uradnem naboru kock od nekdaj manjkajo: technic osi dolžine 1 čepka. Brez njih se takega dizajna preprosto ne da izvesti, ker je motor v napoto, pritrjene so namreč na pogonsko kolo, ki ga na mestu drži pogonski drogovje.


V ovinku se špranji lepo pokrijeta, tako da se v nobenem danem trenutku ne vidi "skozi" lokomotivo, tako kot se je to dalo pri OOB setu.


Najhujša tirna situacija, ki jo lahko doleti je "S" ovinek. Prepelje ga brez težav, le kolesa brez vencev se postavijo prek ovinka, a vendar se mi to zdi sprejemljivo na pram napačni artikulaciji, pri kateri so kolesa v ovinkih prav tako odtavala preko tirov.

Ostanek prvotnega ogrodja, pri katerem prevladuje DBG.
Tukaj je še povezava do videoposnetka, ki prikazuje lokomotivo v ovinkih. Ob povratku je prikazana polna hitrost s polnimi baterijami.
Lp Luka