MOC Majhna parna lokomotiva
MOC Majhna parna lokomotiva
Pozdravljeni. Tokrat vam bom predstavil parno lokomotivo, ki sem jo sestavil že v času izolacije in jo ves čas izboljševal.
V kabini je števec, ročica, ognjišče in prostor za minifiga.
pa še ena pozerska fotografija:
Lep pozdrav,
Timi
V kabini je števec, ročica, ognjišče in prostor za minifiga.
pa še ena pozerska fotografija:
Lep pozdrav,
Timi
Fajn bod’te
-
- Prispevkov: 56
- Pridružen: 21 Jun 2011 22:01
- x 64
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Všeč so mi stare kocke in retro stil gradnje, edino ne razumem, zakaj ima vlak samo na eni strani luč... Gotovo bi lahko bila na sredini ali pa bi uporabil neko drugo kocko, katere imaš dve?
Ker lahko.
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Idejo za samo eno luč sem pred leti dobil v risanki Lokomotivček Tomaž, kjer so imele vse manjše lokomotive le po eno luč spredaj.
Lp Timi
Lp Timi
Fajn bod’te
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Tudi meni je všeč ta minimalistični retro stil gradnje. Pa še zalogovnik za premog si vključil
Bo nastal še kakšen vagon za zraven?
Bo nastal še kakšen vagon za zraven?
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Ja, naredil bom še vagone.
Lp Timi
P.S..: Mogoče še danes
Lp Timi
P.S..: Mogoče še danes
Fajn bod’te
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Pozdravljeni,
Sestavil sem vagon. Tu je slika skupaj z lokomotivo. Predstavitev vagona objavim jutri.
Lp, Timi
Sestavil sem vagon. Tu je slika skupaj z lokomotivo. Predstavitev vagona objavim jutri.
Lp, Timi
Fajn bod’te
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Tudi vagon je lepo uspel. Čisto v stilu
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Vagon mi je celo bolj všeč kot lokomotiva.
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Hvala za komentarje. Več o vagonu boste izvedeli jutri. Med drugim tudi to, da bo v kompoziciji 4.5 voltnega presenečenja , ki ga bom predstavil čez cca. 2 tedna...
Lp, Timi
Lp, Timi
Fajn bod’te
Re: MOC Majhna parna lokomotiva
Zelo lušna lokomotivca! Tisti rumeni medeninasti obroč na dimniku krasno izpade, prav tako rumeni starnski okni in prednja luč!
Prednja luč pa je lahko marsikje. Kot si rekel, v Tomažku je luč le ena in na desni strani (če gledaš v smeri vožnje). Taka je bila navada za angleške lokomotive, ki niso imele fiksnih luči. Če se prav spomnim, jo v nekaterih epizodah Tomaž izgubi
@Deus Otiosus , dejansko ne obstaja prav določenih pravil, kje se mora luč nahajati. Najpogosteje pa je, če ima lokomotiva le eno luč, da se ta nahaja na desni strani v smeri vožnje. @timi se je zgledoval po Tomažu, ki ima luč tam, kamor jo je na svojem MOCu postavil. Če bi se zgledoval po čem ameriškem, bi jo verjetno postavil pred dimnik nad kotlom. Pri nas, torej Evropa, pa je bilo najpogosteje, da so bile luči tri: dve na vsaki strani kotla in ena nekje višje na njima, morda nad kotlom ( SŽ 25 ) ali pa celo na vratih dimnice ( SŽ 33)
Prednja luč pa je lahko marsikje. Kot si rekel, v Tomažku je luč le ena in na desni strani (če gledaš v smeri vožnje). Taka je bila navada za angleške lokomotive, ki niso imele fiksnih luči. Če se prav spomnim, jo v nekaterih epizodah Tomaž izgubi
@Deus Otiosus , dejansko ne obstaja prav določenih pravil, kje se mora luč nahajati. Najpogosteje pa je, če ima lokomotiva le eno luč, da se ta nahaja na desni strani v smeri vožnje. @timi se je zgledoval po Tomažu, ki ima luč tam, kamor jo je na svojem MOCu postavil. Če bi se zgledoval po čem ameriškem, bi jo verjetno postavil pred dimnik nad kotlom. Pri nas, torej Evropa, pa je bilo najpogosteje, da so bile luči tri: dve na vsaki strani kotla in ena nekje višje na njima, morda nad kotlom ( SŽ 25 ) ali pa celo na vratih dimnice ( SŽ 33)
Če zgleda neumno, a dela, ni neumno.