MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

LEGO MOC, MOD ali OOB, tudi LDD, stud.io ipd
Odgovori
Sporočilo
Avtor
VID
Prispevkov: 4
Pridružen: 09 Jun 2008 18:53
x 10

MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#1 Odgovor Napisal/-a VID »

Pozdrav! Da po dolgem času še jaz na našem forumu kaj objavim.

Lov na zmaja je manjša diorama (4 plošče 36*36 čepkov) z razvalino gradu na vrhu.

Glavni izziv pri gradnji mi je zavita bila potka, ki vodi do razvaline.

Diorama je v celoti sestavljena iz različnih tehnik gradnje. Nekaj je snota, zelo veliko pa sem se posluževal neravnih površin, ki sem jih naredil iz vej 6*6 (https://www.bricklink.com/v2/catalog/ca ... age?P=2417), ki sem jih spojil z bari in jih nato ukrivljene pritrdil na neravno podlago. Skelet diorame (ki ni viden, predstavlja pa njeno višino pa je sestavljen iz techinkov in nekaj duplo kock).

Slikice:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Pa lep pozdrav,
Vid

Kivi
Prispevkov: 101
Pridružen: 27 Maj 2011 19:38
x 95

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#2 Odgovor Napisal/-a Kivi »

Domiselna kreacija, meni je še najbolj všeč zaradi veliko zelenja. Potka in brežine iz plošč naredijo dober vtis neravne pokrajine, škoda le, da pri taki tehniki gradnje ostajajo špranje.

Uporabniški avatar
legofrik
Site Admin
Prispevkov: 726
Pridružen: 28 Mar 2008 15:31
x 729

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#3 Odgovor Napisal/-a legofrik »

Vid, sem ti popravil prispevek in dal linke noter od Flickra. Slik ne rabiš več manjšat, ker skripta deluje tako, da sama zmanjša sliko na vidno polje. Ne bi se bilo slabo prebit čez ta prispevek.
Prijavi se s to dioramico na nagradno igro. Kar pogumno. :)

Kar se kreacije tiče mi je svetovna. Špranje me ne motijo, saj drugače ne gre oz. zakomplicira zadevo in niti ni toliko pomembno, ker gre za razgiban teren. Detajli so odlični, mogoče manjka kje kakpšna pika na i, a to vidimo le "tečnobe" in ni omembe vredno. :)

dadi
Prispevkov: 8
Pridružen: 10 Feb 2020 14:18
x 8

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#4 Odgovor Napisal/-a dadi »

super kreacija

lukaludl
Prispevkov: 39
Pridružen: 15 Nov 2013 14:38
Kraj: Ljubljana
x 46

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#5 Odgovor Napisal/-a lukaludl »

Zelo mi je všeč kako rastline gledajo čez črni rob, kot da je ujeto v premajhen okvir. Si pa imel najbrž v mislih baseplate 32x32 :P
Če zgleda neumno, a dela, ni neumno.

timi
Prispevkov: 126
Pridružen: 30 Jun 2020 11:17
x 101

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#6 Odgovor Napisal/-a timi »

Super kreacija!
Meni so zelo všeč tisti detajli, ki jih sicer nihče ne opazi, vsi bi pa opazili, če jih ne bi bilo (npr. štor ob mlaki)😀
Lp, Timi
Fajn bod’te

:D :) ;) 8-) :lol:

Redhead1982
Prispevkov: 166
Pridružen: 30 Jan 2010 11:42
x 200

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#7 Odgovor Napisal/-a Redhead1982 »

Vid, super narejeno. Predvsem mi je všeč eksperimentiranje s tehnikami gradnje. Super bi jo bilo videti tudi v živo, kjer si lažje pogledaš podrobnosti. Všeč mi je kamnita pot z razpokami, kamor bi lahko vtaknil še kakšno zeleno ali rjavo suho vejico (npr. roko ali dlan figurice). Tudi hrib je precej razgiban in zaraščen. Edino, kar zmoti, je, da na so skale na nekaterih mestih preveč kockaste. Večinoma ti je super uspelo pokriti naklone tako, da se lepo ujamejo na prehodih, z minimalno špranje in s postopnim naklonom.

Deus Otiosus
Prispevkov: 56
Pridružen: 21 Jun 2011 22:01
x 64

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#8 Odgovor Napisal/-a Deus Otiosus »

Zelo pogumno si se lotil kompleksnih kotov, ampak je mogoče preveč špranj med ploskvami... Predvsem bi bilo pa fino uravnovesiti te intenzivne detajle z malo odprtega prostora, da si oči odpočijejo.

Dober MOC, rad bi videl več takih.
Ker lahko.

VID
Prispevkov: 4
Pridružen: 09 Jun 2008 18:53
x 10

Re: MOC (Lov na zmaja) Dragonhunt

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#9 Odgovor Napisal/-a VID »

Hvala za vse komentarje :-)
Tekom gradnje so glavni izziv začele predstavljati luknje in špranje. Na začetku sem si zamislil, da jih bom enostavno prekril z rastlinjem in bo stvar rešena, a po nekaterih kotih to enostavno ne gre skozi. Tako da ja, kot ste že nekateri opazili - luknje ostajajo, ni kaj.
Je pa tako, da če se kreacijo pogleda od normalno daleč luknje niso vidne. Ko pa greš bližje pa se jih žal vidi.

Odgovori