Classic Space Quest

LEGO novosti in ostale čvekarije z LEGO področja

Moderator: Diablo

Odgovori
Sporočilo
Avtor
Uporabniški avatar
MstrOfPppts
Prispevkov: 52
Pridružen: 20 Apr 2011 13:57
x 72

Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#1 Odgovor Napisal/-a MstrOfPppts »

... je naslov moje igre, ki sem jo v sklopu tekmovanja na Lego Ideas izdelal v zadnjem mesecu. Lego se je zadnje čase v stilu ostalih top brandov začel povezovati z drugimi top brandi. Širša prepoznavnost, deljenje ciljne publike, malo brezplačne reklame in tu pa tam kakšen mimobrc. Ampak to niti ni toliko pomembno. No, eden izmed teh brandov, ki jim je Lego podlegel (ali pa obratno), je tudi Unity. Unity je brezplačna* platforma, ki omogoča izdelavo video iger. Spisanih je ogromno funkcionalnosti, kot so na primer kamera, vhodni kontroler, razni 3D in 2D objekti in še mnogo več. Z združenjem moči, pa je Unity izdelal nov podsistem z imenom Lego Microgame, ki ima prednastavljenih še nekaj več stvari. Ena izmed najbolj ključnih je seveda izdelan skelet in animacije minifiga, kot tudi kontrolerji zanj. Poleg tega je malce poenostavljeno podprto sestavljanje s kockami, omogočen pa je tudi uvoz modelov izdelanih v studio. Najbolj priročne za laike pa so akcijske kocke, ki jih postaviš na model in s par nastavitvami, brez pisanja kode, poveš kako naj se model obnaša - rotacija, premikanje, obračanje proti igralcu, sledenje igralcu, streljanje, ...

Kot nekdanjemu igračarju in programerju je bil izziv seveda pisan na kožo. Namestil sem si orodje Unity in se začel igrati z vsebino. Rodila se je ideja, ki pa je precej hitro prerastla meje okusnega. Počutil sem se nekako tako, kot bi začel z minolovcem, na koncu pa bi želel izdelati World of Warcraft. Novih idej, kaj bi se še dalo dodat, kar ni in ni zmanjkalo. V glavi sem med igranjem in testiranjem platforme premlel vse, od začetne ideje o otoku s klasičnimi pirati, do klasične viteške tematike ... ko pa sem ugotovil, kako minifigu namontirati še kisikove bombice, pa se je vse ustavilo pri Classic Space.

No po par neprespanih nočeh, par dnevih dopusta in eni polomljeni tipkovnici, sem par urc pred rokom oddal igro z naslovom Classic Space Quest ali krajše CSQuest. Za Ideas je bilo treba igro naložiti na Unity strežnik kot WebGL projekt in tam pustiti povezavo do igre. Na spletu je zaradi neoptimiziranosti, s katero se nisem imel časa ukvarjati in je naštudirati, igra neigrabilna. Ker je takšnih 99% prispevkov, se s tem niti nisem ukvarjal, zato pa tukaj namesto povezave na WebGL projekt prilagam povezavi do verzije, ki jo namestite na računalnik. Z obično verzijo ima celo moja mašina malce problemov in ne teče ravno gladko, zato je zraven še povezava do igre z nižjo kvaliteto, kjer je predvsem poenostavljeno senčenje.

Da ne dolgovezim preveč, spodaj sta povezavi in par zajemov zaslona iz igre. Seveda sem moral vključiti tudi dva velikonočna jajčka. Na enem modelu je moj podpis. Kdor pa prvi ugotovi kako igrati kot roza vesoljec, pa naj mi pošlje ZS in dobi zajga. Pod slikami pa je še nekaj špeha od teksta, kako poteka izdelava igre, če koga zanima.

CSQuest Ultra High Quality
CSQuest Low Quality
CSQuest Low Quality 32 bit

Zgleda forum onemogoča download, če komu ne dela klik na link - desni klik na link, Copy link address in prilep v url v novem zavihku ...
Odzipaš kamorkoli na računalniku in zaženeš CSQuest.exe nakar vržeš računalo v smeti, ker se virus razpase po celem sistemu ...

* po pravilih s katerimi se strinjaš, ko naložiš Unity, je brezplačno dokler s svojo igro na zaslužiš 1.000.000,00€ nakar plačaš neke procente ...

Slika

Slika

Slika

Slika

Med samim programiranjem, sem ugotovil, da je igračarska industrija kar kompleksen posel. Že samo računalništvo je zelo široka in kompleksna branža, pri izdelavi iger, pa je treba imeti še marsikakšno znanje zraven. Vsak si verjetno izdelavo iger predstavlja kot par zanesenjakov, ki cele dneve sedijo za računalnikom in jezno klofajo na tisoče vrstic kode. Nekaj resnice je v tem, a ko se zadeve lotiš, vidiš da je pisanja kode relativno malo. Sploh ko je enkrat spisan "engine", ki vse to poganja, kar v Unity je. Veliko je "fizičnega dela" v smislu kreiranja terena ter postavljanja figur in objektov na teren znotraj grafičnega vmesnika. Če želiš, da ima celota nek smisel, je treba tudi v to vložit kar nekaj ur dela. Poleg tega mora te modele nekdo izdelati, v tem primeru v studio, v drugih primerih pa v raznih 3D orodjih. Vsak model mora imeti določene lastnosti, kot so namestitve tekstur, mreža, ki ugotavlja če je prišlo do trka z drugimi objekti in podobno. Nekdo mora izdelati teksture, ki pašejo na model. Potem pa je tukaj še en kup stvari, ki se jih sploh še nisem dotaknil. Od izdelave zvočnih efektov, animacij objektov do skladbe. Treba si je zamisliti zgodbo in idejo o tem, kaj bo glavni lik počel. Ko pa je vse skupaj spisano, pa porabiš vsaj še enkrat toliko časa za testiranje in odpravljanje hroščev, ker nič ne štima v prvo. Verjetno pa je pri pravih igrah še kakšna stvar, na katero nisem pomislil niti jaz zdaj. Spodaj je glede na opisano malce razčlenjeno, kaj je že narejeno znotraj Unity in kaj je bilo narejeno z moje strani.

Engine, ki vse skupaj poganja:
- že spisan znotraj Unity
Glavni lik:
- kontroler in položaj kamere že spisan, dodane nastavitve za sledenje igralcu in omogočen trk ob teren, da ne gre skozi
Teren:
- risanje terena znotraj grafičnega vmesnika
- postavljanje nevidnih sten, ki te omejijo na izdelan del terena **
Modeli:
- minifig in animacija modela že spisana v Unity, treba je bilo predelati lik v CS vesoljca, saj so prednastavljeni 4 liki dolgočasni
- vsi ostali Lego modeli so bili zgrajeni znotraj studio in uvoženi v igro
- mreže za trke so že realizirane znotraj Unity Lego Microgame, ki iz studio dobi informacije o kockah
Texture:
- znotraj Lego Microgame modula našel texturo za torso modrega vesoljca, v Photoshop predelano še za ostale barve
- izdelane vse ostale texture potiskov (računalniki, LL napisi, baseplate za ploščad, ...)
- nastavitev pozicije textur na modelih
Spisane skripte:
- skripte za obnašanje 6 NPC vesoljcev, ki ti dajejo naloge ali so del naloge
- skripte za modele, kjer utripajo razne luči ali se karkoli vrti / premika
- skripta za omogočeno kontrolo nad objektom (leteča ploščad)
- skripta za naključne pogovore med dvema NPCjema, ki pa žal vsebuje samo 4 možnosti (animacije modelov so iz Unity)
- skripta za sledenje opravljenih nalog, pogojev o posedovanju predmetov
- skripta za izbiro in menjavo osnovnega modela igralca
- pohekana skripta za Pickup, da se poleg modela vrti tudi textura na čipih
Zvok:
- zvoka praktično ni, je vse privzeto iz Unity za hojo, skok, pobrane elemente in brnenje vesolja v ozadju

** nevidne stene so precej stara metoda omejevanja igralca, da ne uide izven meja izdelanega terena. Te metode sem se poslužil kljub dejstvu, da je igralna površina obkoljena s hribi, ki imajo naklon nad 45 stopinj, na kar lahko omejiš kontroler igranega lika. A kaj ko ta lik samo ne more hodit v klance z višjim naklonom, lahko pa priskaklja do vrha. To je bila veliko hitrejša metoda, kot pa poseg v kodo kontrolerja in realizacija drsenja navzdol po klancih z večjim naklonom.

Nastala igra se mi zdi kar v redu, a treba je upoštevati, da kot razvijalec točno vem kaj je treba delat. Spodaj je še spisek stvari, ki so bile v planu in se mi zdijo nujne za realizirat, pa je zmanjkalo časa. Trenutno pa mi vse skupaj že malce gleda čez ušesa, tako da mogoče nekoč, nekdaj ...

- seznam z nalogami, ki so bile prejete, njihov potek in kljukica, ko so zaključene
- na ekranu prikaz predmetov, ki jih trenutno imamo v posesti
- prikaz akcij spodaj desno na ekranu, ko se približamo NPC ali računalniku s katerim se lahko pogovarjamo ali ga upravljamo

Projekt je bil kljub manjšim in večjim nevšečnostim sila zanimiv, predvsem pa sem se veliko naučil. Malce pa podžge tudi dejstvo, da v sklopu nagradne igre vsak sodelujoči prejme unikatno potiskanega minifiga z Unity logotipom (:

Me zanimajo vaši komentarji in mnenja, dobrodošla pa so tudi vsa vprašanja, če kdo ne zna priti do modrega čipa, ki predstavlja konec igre.

Uporabniški avatar
legofrik
Site Admin
Prispevkov: 726
Pridružen: 28 Mar 2008 15:31
x 729

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#2 Odgovor Napisal/-a legofrik »

Sem dol potegnu ultra high quality.
Kar mi ni delalo je, da nisem mogel nikakor zagnati unega plovilca, da bi me prepeljal čez krater. Potem sem se 1x razletel, a drugič sem šel po robu naokoli kraterja (malce nižje pod plovilom) in prišel do satelita. Rdečko mi je sledil, a ni hotel nazaj po enakem sistemu, kot jaz, zato sem se spet razletel in se je pojavil poleg mene pri prvi pomoči.
Prišel sem do modrega kluča, a nisem mogel zalaufat ladje: http://prntscr.com/10ngqbi

Sem se pa narežal komentarjem in miganjem figov. :)
Drugače luštno tkole mal za zabit cajt in zadeva, ko jo boš enkrat naštudiral, zna imet potencjal, če boš seveda razvijal kaj naprej.
Upam, da ti rata dobit custom torso. :)

Uporabniški avatar
MajklSpajkl
Prispevkov: 309
Pridružen: 28 Dec 2012 20:17
Kraj: Wajdušna Metropola
x 299

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#3 Odgovor Napisal/-a MajklSpajkl »

Bom sprobal..., kar se tiče opisa kaj vse je potrebno za nardit igrco sem bil "lost at hello" :-) Sem se pa nasmejal izjavi, da si bivši igričar :-P Kdaj si se pa odpovedal?? ;-) Pa srečno na tekmovanju - a se da kej glasovat, al je to vse na komisijah?
LP
It's not me, it's my alter LEGO!

Redhead1982
Prispevkov: 166
Pridružen: 30 Jan 2010 11:42
x 200

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#4 Odgovor Napisal/-a Redhead1982 »

Pri meni je podobno kot pri @MajklSpajkl. Bom poskusila z igro, čeprav se v 3d ne znajdem. Glede vsega ostalega pa kapo dol. Izziv, kako ustvariti igro je precejšen, tako da bravo.

Uporabniški avatar
MstrOfPppts
Prispevkov: 52
Pridružen: 20 Apr 2011 13:57
x 72

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#5 Odgovor Napisal/-a MstrOfPppts »

Ja, da lahko zaženeš floaterja, najprej rabiš quest od rumenega vesolca, ki ti da zeleni čip. Ta je pogoj za zagon floaterja.
Je pa v igri tudi en bug, da ne moreš floaterja zagnat, če umreš (padeš v prepad) :(

Med downloads sem dodal še 32 bitno verzijo, če komu ne dela 64 ...

Uporabniški avatar
legofrik
Site Admin
Prispevkov: 726
Pridružen: 28 Mar 2008 15:31
x 729

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#6 Odgovor Napisal/-a legofrik »

Sem imel zelen čip. :)

Uporabniški avatar
MajklSpajkl
Prispevkov: 309
Pridružen: 28 Dec 2012 20:17
Kraj: Wajdušna Metropola
x 299

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#7 Odgovor Napisal/-a MajklSpajkl »

Tudi jaz ne znam zalaufat ladje z modrim čipom. Hmmm...

Drgač pa cool! Edino kar nujno rabi je "Šprint" toggle button :-) In ja, kšn inventory in task list bi bil dobrodošel.
LP
It's not me, it's my alter LEGO!

Uporabniški avatar
MajklSpajkl
Prispevkov: 309
Pridružen: 28 Dec 2012 20:17
Kraj: Wajdušna Metropola
x 299

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#8 Odgovor Napisal/-a MajklSpajkl »

A, D, SPACE 8-)
Slika
It's not me, it's my alter LEGO!

Redhead1982
Prispevkov: 166
Pridružen: 30 Jan 2010 11:42
x 200

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#9 Odgovor Napisal/-a Redhead1982 »

Slika

Luštno. Pohvalno, da si se lotil in speljal tak projekt. Mi je bilo zanimivo, morda malo počasno, pa zame vsekakor nevajeno tega 3d okolja. Sem pa vse preživela (nisem padla v prepad). :D Pa prišla sem do konca.

Diablo
Prispevkov: 203
Pridružen: 23 Jul 2012 12:54
x 109

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#10 Odgovor Napisal/-a Diablo »

Naredi za PS4 :))))

Uporabniški avatar
Cwetqo
Prispevkov: 172
Pridružen: 16 Avg 2008 14:52
x 116

Re: Classic Space Quest

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#11 Odgovor Napisal/-a Cwetqo »

Evo, sem probal še jaz.

Igro sem pri sebi lahko poganjal v visoki kakovosti in moram reči, da zgleda res dobro, tudi teče zelo gladko. So se mi kar orosile oči ob vsem tem Classic space-u. :)

Igralno je tudi, čeprav se v neke queste nisem spuščal, a po nahitro videnem je čisto kul igra. Pohvale da si se lotil tega in upam, da ti uspe.

Odgovori