Kocke klub - www.kocke.si
    Klub za kreativno igro - LEGO skupnost Slovenije

Danes je 12 Nov 2019, 21:20


Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Claas xerion RC MOD
OdgovorObjavljeno: 03 Jul 2017, 21:52 
Odsoten
Primo
Primo

Pridružen: 19 Jun 2017, 23:04
Prispevkov: 5
Zdravo!

Moj namen je predelava seta 42054 LEGO Claas Xerion 5000 Trac v RC model. Poizkušam po navodilih http://bricksafe.com/pages/efferman/cla ... nstruction, pa mi je tale zadeva vse manj jasna.

1. V zip u je 72 LDD filov, a si LDD datoteke sledijo, ali ne?
2. Lahko celoten model delam samo po datoteki 72?
3. Ko večkrat odprem isti file, npr. step 72.lxf, mi vedno naredi različna navodila, vedno naredi različno število korakov sestavljanja.
4. Ko v LDD pretvorim v HTML file mi na zadnji strani sicer pripravi kosovnico potrebnih delov, ki pa ni prava.

Pomoč, kako naj se lotim zadeve?

LPM


Deli na Facebook-u Deli na Twitter-ju
Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Claas xerion RC MOD
OdgovorObjavljeno: 03 Jul 2017, 23:34 
Odsoten
Mindstorms
Mindstorms
Uporabniški avatar

Pridružen: 28 Dec 2012, 21:17
Prispevkov: 2086
Kraj: Ajdovščina
Heh, LDD je aplikacija za "simpl" zadeve (no razen, če si bpavsic :twisted: ). Tale Effermanov traktor je pa vse prej kot "simpl."
Upam, da ti bom kaj razjasnil...odgovarjam po točkah:
1. Datoteke si sledijo ja, vsaka naslednja vsebuje vse, kar je bilo zgrajeno v predhodnji in "nekaj" dodatnih kock.
2. Ne. Razen če bi rad znorel ;-)
3. Ne uporabljaj generatorja navodil v LDD, ker je za tako kompleksne zadeve neuporaben, ker ne pozna pravilnega zaporedja gradnje in zgenerira en sam neizvedljiv nesmisel. Začni s številko 1, ampak sestavljaj s tem, kar vidiš v osnovnem pogledu. Model obračaj in si ga ogleduj in sestavi kar vidiš. Če kako kocko premakneš ali izbrišeš ter seveda potem uporabiš "undo", si boš marsikatero zadevo zelo hitro razjasnil... Efferman je, kot sem že napisal, v vsakem koraku dodal "ravno dovolj" kock, da je možno zadevo graditi na ta način. Včasih se kaj zalomi ja in moraš zadeve popravljati. Je pa tudi res, da če imaš nekaj malega izkušenj, so nekatere stvari (posamezni sestavi) precej logični, če pa si zgradil zgolj nekaj OOB setov, se bo morda treba malo bolj mučiti. Meni največji izziv je bil pravilna napeljava kablov PF komponent, ker če zgrešiš, je potrebnega kar nekaj razstavljanja, saj avtor vodi kable skozi ozke špranje, ki se v naslednjih korakih zaprejo in... Ko sem to "pogruntal", sem si ponavadi ogledoval več sklopov (lxf datotek) hkrati oz. nekaj datotek vnaprej (1 ali 2 sta ponavadi zadoščali), da sem si lahko bolje razjasnil kaj sledi in kako postopati. Effe je poleg lxf datotek priložil tudi nekaj fotografij ravno zaradi napeljave kablovja, ker v LDDju tega pač ne gre prikazati.
4. Ne vem, kako je s pretvorbo lxf v html. Moj nasvet je, da se prijaviš na stran rebrickable.com, kjer v svojem profilu ustvariš "svoj" nov zasebni MOC in vanj uvoziš ("importaš") zadnjo lxf datoteko, v kateri je celoten traktor (tega moca seveda ne objaviš, ampak ga koristiš le za kosovnico). Rebrickable ti bo zgeneriral celotno kosovnico, ki je v datoteki. Mogoče bo javil za kak kos kakšno napako glede barve ali tipa kocke in ga bo nadomestil z aktualnejšim ali kaj podobnega. V kolikor se boš potrudil in v rebrickable vnesel bazo svojega kockastega inventarja (seti in/ali posamezne kocke - nekaj klikanja bo treba) boš lahko tudi avtomatsko preveril, kaj ti za traktor manjka. Kolikor se spomnim, sam originalni set ne zadošča, poleg PF komponent je potrebne še nekaj robe, ne vem pa koliko, ker sem imel vse na zalogi.

Čeprav običajno ne sestavljam tujih MOCev, mi je bilo zgraditi tega res v užitek, saj je bila kompleksnost gradnje in samih navodil daleč nad LEGOvim 1 kosom na korak. Poleg Xeriona sem sestavil še en MOC od Madoce, ki pa navodila pripravi v foto-zaporedju, kjer je veliko lažje. Vsekakor pa ga poleg Effermana in Sheepo-ta vsekakor priporočam, ker tile fantje so res pravi mojstri in se da od njih veliko naučiti. Predvsem me fascinira njihova sposobnost modularne gradnje, kar meni nikakor ne gre najbolje...

Vsekakor ne obupaj prehitro - na koncu se ti bo izplačalo ;-)
Pa srečno.

PS: Ko sem ga končno sestavil sem ugotovil, da je imel za moje potrebe (Krampejeva kiper prikolica) premajhno redukcijo na gonilnem motorju in sem se potem lotil predelave za več navora, kar pa je terjalo premik baterije pod havbo in predelavo le te - rezultat si lahko pogledaš tule.

_________________
It's not me, it's my alter LEGO!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Claas xerion RC MOD
OdgovorObjavljeno: 04 Jul 2017, 10:39 
Odsoten
Primo
Primo

Pridružen: 19 Jun 2017, 23:04
Prispevkov: 5
MajklSpakl, hvala za odgovor. Gremo v akcijo pa, da vidmo kaj bo ratal.

LPM


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Claas xerion RC MOD
OdgovorObjavljeno: 26 Jul 2017, 21:39 
Odsoten
Primo
Primo

Pridružen: 19 Jun 2017, 23:04
Prispevkov: 5
Sestavljam Xeriona od effermana in po navodilih naj bi se v28 koraku za stikalo kabine uporabila kocka Axle Connector 3L - 26287. Pa mi ni jasn kje naj jo uporabim. Prosim za pomoč oziroma nasvet.

Hvala, LPM


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Claas xerion RC MOD
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2017, 16:53 
Odsoten
System
System

Pridružen: 20 Jul 2009, 22:33
Prispevkov: 139
Kraj: Ljubljana
To je element, ki se meni, vse tako izgleda, ne izriše (očitno nimam posodobljene knjižnice elementov) Imam 1564.2 na LDD 4.3.8
Brez dvoma povezuje dva "axla"
Nad elektromotorjem sta dve aksi (tan in siva) do menjalnika - tisto pri meni stoji v zraku

je pomagalo?

lp w.

_________________
Bolje pozno, kot nikoli.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Claas xerion RC MOD
OdgovorObjavljeno: 31 Jul 2017, 22:01 
Odsoten
Primo
Primo

Pridružen: 19 Jun 2017, 23:04
Prispevkov: 5
Ja sem namesto belega štukeca dal tega rdečga, čeprav ne vem v čem je razlika. V glavnem danes sem končal z sestavljanjem - vse dela kot mora. Res dober stroj. lpm


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 6 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group