Pridružen: 27 Maj 2011, 19:38 Prispevkov: 1096 Kraj: Koper / Ljubljana
Kot sem že namignil ob predstavitvi obračališča za lokomotive, je bila v planu večja zadeva s področja železniške infrastrukture. Tako je nastala značilna remiza iz obdobja parne vleke, ki je dandanes v živo žal ni mogoče videti prav pogosto, saj jih zaradi odsluženosti veliko žalostno propada, na srečo pa so se ponekod še ohranile kot tehniški spomeniki ali preurejene v muzeje.
Remizo sestavljajo obračališče, garaža za lokomotive oziroma train shed ter nekaj spremljevalnih objektov: zidan vodni stolp, šupa za shranjevanje orodja in manjše dvigalo.
Obračališče za lokomotive. Osnova je že bila predstavljena tukaj, je pa zadeva doživela manjšo predelavo, in sicer je obod luknje razširjen za 4 čepke (za bolj gladko obračanje mosta), zidovi so ojačani še z eno vrsto pantov in dodana je seveda hišica, iz katere se obračališče upravlja.
Šupa za shranjevanje orodja in najrazličnejše krame, ki jo delavci uporabljajo pri svojem delu.
Vodni stolp z dvižno cevjo za dolivanje vode v tender.
Zraven remize se nahaja tudi manjše dvigalo. Tukaj ravno nakladajo 'švelerje' na vagon.
Odslužene stvari ležijo vsenaokrog. Zraven šupe je manjše odlagališče starih telegrafskih drogov.
Največji objekt na remizi je garaža za lokomotive. V njej je prostora za štiri emeralde.
Notranjost garaže. Trije tiri so namenjeni samo 'prenočevanju' lokomotiv.
Ob tiru na desni strani garaže je nekaj več prostora in ta prostor je namenjen popravilom in manjšim vzdrževalnim delom na lokomotivah.
Tudi delavci v garaži zmečejo ves odpadni material kar za steno, kjer se tako vztrajno nabirajo prazni sodi in odsluženi deli lokomotiv.
Celotna zadeva meri 160x96 čepkov oziroma 127x77 cm, za sestavljanje pa sem porabil okoli 70 delovnih ur. Z izjemo lokomotive, ki je vzeta iz uradnega seta, je vse ostalo plod lastne domišljije, sem se pa pri izdelavi okolice malo zgledoval po zanimivi diorami iz železniškega muzeja v Trstu, ki prikazuje tovrstno remizo iz 30. let 20. stoletja v ZDA (sliki sta tukaj in tukaj).
Še nekaj slik je tukaj, bolj podrobno pa si bo zadevo mogoče ogledati tukaj.
Pridružen: 30 Jan 2010, 12:42 Prispevkov: 1374 Kraj: Domžale
Zanimiva izvedba. Sama sem bila že večkrat v železničarskem muzeju v Ljubljani in mi je poznan princip take remize in obračališča. Emerald lepo paše v kontekst stare remize. Za realnejši izgled diorami manjka še malo ''krame'', je pa dovolj jasno nakazano, kako se nabira razna šara. Vodni stolp je prav zanimiv z opekami, ki malo popestrijo sivino. Najljubši pa mi je pogleda v notranjost, kjer se vidi Emerald - deluje zelo veličastno in impresivno. Super narejeno.
Pridružen: 16 Maj 2008, 09:27 Prispevkov: 3590 Kraj: Ljubljana
Pohvale za tole remizo. Vse narejeno je super! Morda kakšen mali plate v drugi barvi kot DBG malo nametano naokoli, da razbije monotonost podlage. Lahko tudi zelene barve (mah itd...), darkred (razbite opeke,...), modra (luža), črna (oljni madež),...
Ne morem se pa vzdržat komentarja, da ko sem prebral naslov, sem pričakoval garaže v obliki kosov torte in ne pravokotno izvedbo.
Najboljši je zarjavel kotel lokomtive med staro šaro:)
Že pri obračališču sem verjetno omenil, da komaj čakam na nadaljevanje tvojega začetka z obračališčem in izgleda enkratno! Izredno velika in prostorna garaža za lokomotive, tudi domiselna okolica s starim odpadnim železom in ostalim je super. Obračališče si že omenil, da poganja motor, zato je najbrž težko uloviti tračnice, da bi se lahko lokomotiva samostojno zapeljala v garažo in obratno ali si tudi tu kaj izpopolnil, da se obračališče ustavi na določeni točki ?
Pridružen: 28 Mar 2008, 16:31 Prispevkov: 5330 Kraj: Ljubljana
Lepo je izpadlo. Vrata se najbrž tudi odpirajo, kajne? Všečni vsi detajli, le tako kot pravi subix, bi tudi jaz še malce razmetal in "postaral" okolico. Res je, da so bile te garaže narejene v konus, da je lokomotivna ravno zapeljela z obračališča, a tudi tako je OK. Je pa res, da konusna izdelava zahteva kar nekaj truda in širši nabor kock pri izvedbi strehe. Bi pa dodal kanale. Doma imam namreč sive ravne tračnice 12V vlakov in če bi mi rekel... LPG
Odlično, super izpadlo, super detajli. Bi se strinjal z nekaj prejšnimi posti (več krame, manj monotona fasada itd). Jaz bi kar enega Emeralda razstavil in ga bo delih nametal naokoli .
Pridružen: 20 Apr 2011, 13:57 Prispevkov: 545 Kraj: Ljubljana
Krasna zadeva, vsi detajli, ki so narejeni so super, a jih jeh nekam malo. Kot predlaga subix, malce več barvitosti po tleh, nebi pa niti škodilo malce več zelenja ob robovih - trenutno zgleda kot nek betonski pomol v pristanišču. Tudi v garažo bi tu in tam pasala kakšma dark red, dark tan ali celo oranžna ali siva kocka.
Drugače pa mi je sama ideja izdelati obračališče res zanimiva in nisem še zasledil tako velikega.
Pridružen: 18 Maj 2012, 18:37 Prispevkov: 128 Kraj: Maribor
WoW, super zadeva. Takšne velike gradnje me vedno fascinirajo, ker se zavedam, koliko je vloženega truda. Morda res kakšen detajl več, ampak meni je tudi tako všeč...
Pridružen: 27 Maj 2011, 19:38 Prispevkov: 1096 Kraj: Koper / Ljubljana
Kar se detajlov tiče, bi dejansko res pasalo zraven še nekaj krame, ampak tako zelo nemarni pa minifigi vseeno niso.
@legofrik Če bi se jaz prej spomnil, da obstajajo tudi tile tiri... Ukrivljena oblika garaže oziroma roundhouse bi res zgledala še bolj avtentična, ampak to bi poleg vsega ostalega, kar si že sam ugotovil, zelo povečalo tudi celotno dimenzijo bajte, ker se pač z daljšanjem tirov veča radius in posledično postaja zgradba vse širša... Skratka zahtevalo bi zelo drugačen pristop. Vrata pa se odpirajo.
@ticm Obračališče sem spremenil samo toliko, kolikor sem zgoraj opisal, tako da kar se ustavljanja točno ob tiru tiče, še vedno deluje na AZR tehnologijo (automatsko zaustavljanje rukom ).
Pridružen: 16 Maj 2008, 09:27 Prispevkov: 3590 Kraj: Ljubljana
V živo res ni delovala tako prazna kot na slikah. Tisti sivi del je dejansko manjši in oči iščejo dobre stvari, ko si zadevo ogleduješ. teh pa je na pretek.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu