Pridružen: 20 Apr 2011, 13:57 Prispevkov: 545 Kraj: Ljubljana
Grobnica v breznu s prastaro arhitekturo je bila ustvarjena v svetu Heroice s pridihom Diabla in njegovih neskončnih votlin z mostovi, stopnišči in okostnjaki. Na nalogo linčati nemrtvega vrača, ki oživlja in v svet pošilja oživele okostnjake, se je podala šest članska ekipa. Poklici so vzeti iz LEGO iger Heroica, rase pa iz istooimenske RPG igre, ki poteka v za to namenjenem podforumu EB.
Gradnja je bila precej zanimiva in poučna, sploh spodnji del s stopniščem, kjer so vsi stebri centrirani glede na ograjo. Stopnišče je narejeno tako, da je vsaka stopnica za pol plate zamaknjena od sosednje, tako da se cheese slopi poravnajo v gladko ograjo ...
Pridružen: 28 Mar 2008, 16:31 Prispevkov: 5333 Kraj: Ljubljana
Pri stopnicah sem najprej opazil sirčke na ploskvah, da zgledajo, kot da so odkrhnjene. Odlčičen detajl! Prav tako me fascinirajo skale. Z eno besedo lep MOC! LPG
PS: Za slikanje kreacij in obdelavo slik boš pa počasi moral kakšen tutorial napisat, da se še ostali malce zgledujemo po tebi.
Pridružen: 20 Apr 2011, 13:57 Prispevkov: 545 Kraj: Ljubljana
Me veseli, da se vam dopade ...
@bpavsic: to je mešanica in ni točno iz Diabla (saj piše s pridihom), tako arhitektura spominja na act I v D3, samo da ni v modrikasti ampak sivi barvi. Okostnjaki so iz D2 act I (lokostrelci in suličarji) ter iz dodatka D2 act V, tisti ki nemarno vlečejo meče za sabo. Necromancer je splošen D&D lik, ki oživlja mrtve, mislim pa da je tudi v Diablu nekaj likov ki oživljajo prebutane sovrage ...
@legofrik: sem že razmišljal o toturialu, ampak me vsakič mine, že ko predelujem slike za svoje predstavitve, kaj šele da bi vmesne korake delal ... ampak bom, enkrat ... Kot vedno, pa je za dober rezultat potrebno potrpljenje in kar nekaj časa!
Pridružen: 30 Jan 2010, 12:42 Prispevkov: 1374 Kraj: Domžale
Tudi jaz se pridružujem ostalim z enakim mnenjem - super MOC. Tematika mi sicer ni poznana, ampak to nič ne ovira. Bolj kot okostnjaki so mi v oči padle arhitekturne zanimivosti - stopnice, skale iz velikih kosov, ki izgledajo več kot odlično, kombinacija sive z nekaj malo barve in zlata obroba na grobnici. Pohvale vredne pa so tudi slike in se pridružujem LF, da bi prav prišel kak tutorial.
Pridružen: 16 Maj 2008, 09:27 Prispevkov: 3590 Kraj: Ljubljana
Vseh pohval vreden MOC. Take skale so postale že klasika dobrih MOCev. Vse zlate kocke ne izpadejo nakičarjeno (meni je zlata barva popolnoma nepriljubljena) ampak prav pašejo v kontekst. SNOTan most zgoraj je enkraten. Ne vem pa ali mi je ali ne všeč raznolika opremljenost figuric. Nekako ne pašejo skupaj, ker si skoraj niso podobne, po svoje pa dobro predtsvljajo kaotičnost svoje vrste. Verjetno se bom po nekaj ogledih (izvrstnih) slik odločil, da je prav da so različne.
Pridružen: 20 Apr 2011, 13:57 Prispevkov: 545 Kraj: Ljubljana
Figurice so toliko različne, ker predstavljajo vsaka svojo raso, kot tudi poklic iz sveta Heroica. So naključno nabrana skupinica, ki se je podala na misijo in vsi ne pripadajo določenemu cehu ali armadi z istimi simboli ... Glede slik pa bom res spisal en tutorial. Na hitro pa: Slike obdelujem v Photoshopu. Najlažje je tam, kjer so robovi MOCa ravni. Tam enostavno potegnem belo črto čisto ob MOCu. Kjer je rob vijugast, pa ročno odstranjujem ozadje z radirko, ponavadi z velikim radijem, ker je občutek nekako boljši kot z majhnim krogcem. Pomanjšam radirko samo za detajle, kjer bi z veliko pobrisal preveč. Ne poslužujem se raznih magic selection toolov ali magic background eraiserjev, ker slikam na beli podlagi, ki pride precej siva na slikah (še vedno imam premalo osvetljave) in bi potem ta orodja pobrisala tudi del svetlo sivih skal in robovi niso več ostri. Prednost je tudi v tem, da ozadje odstranim pri slikah v original velikosti - 2000 px +. S tem dosežem to, da tudi če pobrišem kakšen piksel premalo, je pri pomanjšavi na 800x600, to le še pol piksla ali še manj, kar pa sploh ni opazno. Na zadnji sliki se na primer vidi pri verigi, da bi jo lahko še malce obrezal, ker je okrog verige nekakšen povdarjen rob, ki pa tudi ne zgleda napačno ... Postopek sicer res ni ne vem kako hiter, so pa rezultati zato toliko boljši
Pridružen: 16 Maj 2008, 09:27 Prispevkov: 3590 Kraj: Ljubljana
Hvala za razlago. Tako delam tudi jaz (ročno), vendar se mi to praviloma ne da. Tisti magic tooli so res le delno uporabni. Jaz recimo uporabim tako, da briše na belo samo eno barvo (iz select toola) in tako hitro pobrišem okolico MOCa. Robovi so pa kriza ja, vse ročno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu