Pridružen: 28 Mar 2008, 16:31 Prispevkov: 5330 Kraj: Ljubljana
Številka: 10233 Ime: Horizon Express
Leto: 2013 Št. kock: 1326 + 29 rezerva Št. Figuric: 6 Ocena: 10/10 Cena: 100 EUR (S@H)
Končno sem dočakal TGV, katerega izdelave sem se že skoraj sam lotil, a me je LEGO prehitel, česar sploh ne obžalujem. Set je vreden dalšega opisa, zato vas čaka 20 slik.
Škatla je tokrat malce manjša in podolgovata. Vsebina pa obeta, da bo gradnja zanimiva.
Začetek je enostaven. Kmalu pa se srečamo s SNOT tehniko gradnje, ki je sicer zamudna, a se potrpi, saj je izdelek čedalje lepši.
Pri kabini se prvič srečamo z nalepkami in tudi zadnjič (pohvalno!). Zanimivo je, da uporabimo vsega 3 štiri nalepke. Dve pri straneh za oznako vlaka, eno spredaj za režo in četrto za komandno ploščo.
Ko smo gledali prve slike modela smo vsi ugibali, da gre pri spodnjem delu kljuna vlaka najbrž za nove "tajle", ki so "inverted" (obrnjeni navzdol). Temu ni tako, saj je tudi tukaj uporabljena SNOT tehnika. Zanimiv je tudi koncept izvedbe poševnih "mask" med obema podstavnima vozičkoma (kolesa).
Sledijo notranji deli lokomotive; motor, "fejkan" sprejemnik in pantografi za odjem toka. Prva dva se lahko odstranita za primer eliktrifikacije vlaka, ki je tudi v naprej pripravljena in pri zadnjih navodilih tudi razložena, kako jo vgraditi.
S streho zaprta lokomotiva. Izgled je presenetlivo podoben realnim TGV vlakom 1. serije.
Tokrat je strojevodja ženskega spola in prav paše v koncept.
Naslednji segment je vagon. Najprej so me navdušili detajli, ki so "temelj" za izgradnjio notranjosti, kjer kasneje vidimo, da gre za potniški vagon s straniščem, ki ima drsna vrata.
Postavitev oken je prav tako izvedena s SNOT tehniko gradnje. Zanimivo in zamudno, a vredno vsake sekunde.
Maska, ki zapolnjuje prostor med podstavnima vozičkoma je tokrat malce daljša in zamaknjena v eno stran. Ta vagon je namreč prvi za lokomotivo in se priklaplja tako, da se sprednji del spne z lokomotivo z magnetom, zadnji del pa je pripet na skupni podstavni voziček z naslednjim vagonom.
Poleg vagona dobimo še dve minifigurici in nekaj pritiklin. Streha je gladko zaokrožena in z lepo izdelanim detajlem vodnika napetosti.
Drugi vagon in obenem tudi zadnji del vlakovne kompozicije je restavracija s šankom, vodomatom in jedilnimi mizami.
Okna so tudi tukaj SNOT-ana. V tem vagonu pa dobite tri minifigurice. Streha je tokrat cela gladka.
Celotna kompozicija pa zgleda takole.
In še ena pozerska.
Tisti, ki me poznate veste, da so vlaki moja šibka točka. Zato sem tudi težko objektiven z oceno, v tem primeru pa še toliko težje, saj je LEGOv model del TGV vlakovne kompozicije, ki mi je pri srcu odkar sem jo prvič videl. Vseeno pa lahko na hitro povzamem, da je model vreden svojega denarja. Pustimo uporabnost delčkov za karkoli drugega. So pač namenjeni za ta set in če bi pri tem karkoli spreminjali, je to samo to, da se vlaku doda še en model, zrcalno obrnjen in se modificira zadnja dva podstavna vozička, da je namesto njiju dvek en sam, kot mora bit in to je to. Sem pa pri gradnji, ki ni ravno ranga "expert", kot na to opozarja oznaka v kotu škatle, opazil nekaj zanimivih rešitev in novo kocko, ki bo marsikomu olajšala SNOT-anje. Zmotilo me je edino to, da bi lahko dodali še par oken/vrat, ki bi zapolnila praznino v prehodu iz enega vagona v drugega, sedaj namreč tam ni nič. Mala investicija za LEGO, set pa bi zaokrožili v odlično celoto.
Šmenta! Sem mislil, da bom prvi ampak ga še ni bilo v "moji" trgovini... grem pa jutri pogledat v LJ če imajo kaj novega (upam, da že). Definitivno imam že rezervirana 2 kompleta in komaj čakam na njiju, res eden izpopolnjenih setov - creator preseneča, je pa to njegov način gradnje ampak dobro detajliran. Preletel sem njegovo knjižico gradnje, in že takrat sem dal oceno 10/10, ima vse pripravljeno za PF gradnjo, za moj 9V način pa še toliko lažje. Glede na ceno, število kock, figuric in vsega skupaj je res izreden set!
Pridružen: 16 Maj 2008, 09:27 Prispevkov: 3590 Kraj: Ljubljana
Set res preseneča z dobro gradnjo in super končnim izgledom. Ja, dva dati zrcalno skupaj šele da pravi TGV. Notranjost vagonov je zelo dobra in to da so minifigi zraven je tudi več kot primerno za tak set.
Zelo dodelan vlak. Všeč mi je barva, oblika, gradnja, skratka vse...
Ko sem bral opis si nisem mogel da se ne bi vprašal kako fajn bi šele zgledal v osem čepkovni izvedbi (tudi original je precej glomazen vlak), a potem bi bila zadeva še precej dražja.
Aja, pa na koncu mi manjka slika, ki sem jo nekako pričakoval, a prepričan sem, da bomo kmalu ugledali tudi to.
Pridružen: 30 Jan 2010, 12:42 Prispevkov: 1374 Kraj: Domžale
Tudi mene je ta vlak navdušil. Ker nisem strokovnjakinja za vlake, priznam, da sem padla na njegov izgled: oranžno barvo, špičast nos in dolga vagona. Glede na samo gradnjo pa je verjetno oznaka Expert zaradi snotanja. Vsekakor na ta način dodajo k izgledu (poševne oznake), hkrati pa tudi 'mlajše' učijo drugačne gradnje (ali perspektive). Vsekakor bi bilo super videti daljšo verzijo vlaka. Opis je super, še preveč, ker me srbijo prsti za čimprejšnji nakup. Imam pa vprašanje, kako je z vožnjo po ovinkih s tem 'dvojnim' vozičkom med dvema vagonoma.
@legofrik: A bi lahko prosil za kakšno sliko lokomotive od zgoraj pri pantografih. Menda na tistem mestu ni strehe in se vidi v notranjost? A bo treba kaj MODat, da se jo naredi?
Pridružen: 10 Apr 2009, 00:19 Prispevkov: 561 Kraj: Ljubljana
Kot tipičen slovenec sem neznansko "fouš" nekomu. Ampak, kdor čaka, dočaka!
V prispevku je lepo prikazana tudi notranjost vseh vagonov in edino, kar lahko rečem je, da detajli notranjosti ne dosegajo detajlov v 10022/10025 setu, ki je resnično na "creator" temo (3 in 1). Je pa ta vlak lepše barve in sodobnejše oblike. Kar mi je posebno všeč, je način izdelave spodnjega dela vagonov med vozički - zanimiva tehnika, ki si jo velja zapomniti. Zanimivo je tudi to, da vlak pritegne člane foruma, ki niso specializirani za vlake. Tole bo spet šlo za med!
Lepa lokomotiva, precej detajlov in pohvalno, da je način gradnje SNOT. Veliki paneli nekako ne bi pasali tukaj. Tudi barva je precej kričeča, mislim da bi lepo pasal v eno vitrinco...
Pridružen: 26 Dec 2012, 16:33 Prispevkov: 52 Kraj: Ljubljana
To pa je vlak in pol! Set je res krasen, res je skoraj enak originalu. Všeč so mi vsi deli kompozicije, v bistvu pri setu sploh ne najdem napak. Najbolj so mi od mnogih zanimivih detaljev všeč podolgovata okna.
Enkratna predstavitev fenomenalnega seta! Edino morebitno pomanjkljivost je že omenil MedVedek - streha ni čisto zaključena pod pantografom. Seveda pa je vlak že na spisku ...
Pridružen: 30 Jan 2010, 12:42 Prispevkov: 1374 Kraj: Domžale
Sama sem imela možnost sestaviti HE pod pritiskom nečaka, ki je komaj čakal na igranje z njim. Gradnja je super, veliko je podrobnosti, kjer se vidi uporabljeno drugačno tehniko. SNOT je za okna super, predel s puščicami pa je precej domiselen. Z igralnega vidika ni bilo nobenih pripomb. V začetku je sicer del oranžnega podvozja odpadal, pa se je izkazalo, da ga nisem dovolj močno pritrdila. Kasneje pa je HE glasno dirkal po sobi (praktično non-stop na ročni pogon).
Pridružen: 27 Maj 2011, 19:38 Prispevkov: 1096 Kraj: Koper / Ljubljana
Ob prvi najavi je tudi pri meni ta set najprej padel v kategorijo 'must have', vendar sem se odločil, da zadevo malo prespim in se kasneje racionalno odločim. Po nekaj mesecih in po racionalni odločitvi je vlak iz 'must have' prišel v 'not really worth it', sploh po neskončnih težavah z motorizacijo na zadnji razstavi. Dejansko je tako, kot je napisal MedVedek, da je vlak zanimiv za sestavljanje, zelo lep na pogled in da sta za pravi vtis potrebni dve kompoziciji skupaj, funkcionalnost pa je bolj tako tako. Celotna zadeva je preprosto pretežka, da bi vlak lahko dalj časa kolikor toliko normalno vozil na PF pogon, zlasti ovinki so mu nočna mora, pa čeprav ima pred njimi dovolj zaleta. Tako da je vlak res bolj namenjen sestavljanju in občudovanju, za daljšo vožnjo pa je najbolj primeren ročni pogon.
Pred par leti so mi ratali všeč Lego vlaki. Tako imamo doma Emerald, Maersk, v skladu s tradicijo pa je v bajto prišel še TGV. Vlak se mi zdi historično lep, tudi gradnja je super, ravno dovolj zahtevna, da je izziv. Oblika je kar zadeta, zelo odraža francoski design s konca 70ih oz. začetka 80-ig (poleg TGVja še kak Citroen XM ipd).
Uporabnost v mestu je bolj vprašljiva. vseeno je malenkost bolj krhek kot kak city vlak. Vendar, če ne bi imel že prejšnja ekskluzivna vlaka, se za tega najbrž ne bi odločil.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu