Pridružen: 10 Apr 2009, 00:19 Prispevkov: 561 Kraj: Ljubljana
Trikolesnik je bil zgrajen za lanski KT. Ideja, ki sem jo želel udejaniti, je bila, da je vozilo zadaj čim ožje. Najenostavneje je to izvesti tako, da ima zadaj samo eno kolo. Taka vozila se tudi v resnici vozijo po cestah; če ne drugega ga lahko voziš z B kategorijo. Vozilo je konceptno, tako da se s samim izgledom nisem prav dosti ukvarjal.
Osnovni podatki: - dolžina 34 čepov, - širina spredaj 25 čepov; zadaj 10 čepov, - pogon 2x L motor, - ovinkanje M motor in mali LA, - gumi spredaj 81,6x38R; zadaj 94,8x44R, - prestava spredaj 3x 12/20; zadaj kombinacija zobnikov in verige, ki zagotavlja (skoraj) enako obodno hitrost zadnjega kolesa, kot jo imata sprednji, - mali BB (6xAAA) in V2 sprejemnik,
Takole pa izgleda - je v beli barvi, ker sem ravno tedaj kupil tovorni avion.
S strani:
Od spredaj in zadaj:
Od zgoraj in od spodaj:
Detajl pogona zadnjega kolesa:
Kot rečeno je to konceptno vozilo oziroma preizkus zmožnosti narediti trikolesnika z gumami različnih dimenzij. Čeprav sem pričakoval dobre vozne lastnosti (predvsem vožnja skozi vratica) so se hitro pokazale hibe, ki so posledica različnih vrtilnih hitrosti osi - popolno enakost obodnih hitrosti mi ni uspelo doseči, zato se zadnje kolo "vrti" nekoliko hitreje, kot prednji dve. Razlika je minimalna, manj kot 3%, ampak je to dovolj, da postane vozilo zelo nestabilno pri ovinkanju na bočno-nagnjenem terenu. Tedaj namreč kaj hitro pokaže trebušček. Sem ga lani na KF imel s sabo, ampak ko sem videl progo je zadevščina kar ostala v škatli. Zdaj gre pa v reciklažo; pač neuspel poizkus varanja zakonov fizike, hkrati pa primanjkljaj kock za naslednjo "mojstrovino". Seveda pa vozilo po normalnem terenu vozi in premaguje ovire tako, kot vsak KT avto, saj je prva os 3 1/3 kocke nad tlemi, medtem ko je srednji del karoserije dvignjen nad tlemi za 5 kock.
Za ovinkanje nisem uporabil servomotorja, ampak navaden motor in to prvič, odkar gradim KT vozila. Mislim, da tudi zadnjič. Firbec mi ni dal miru, ampak sedaj vem, da brez servota pri meni pač ne gre!
Kar unikatno in posebno vozilo. Pa zakaj tri gume. A ne bi bilo hitrejše, močnejše, stabilnejše..., če bi bile 4 gume!? Samo vprašam; Kdaj pa je nasljedni KT? V četrtek bom šel kupit gume, in me zanima, koliko časam imam za izdelavo vozila, za prvo mesto - hec! Ne pričakujem preveč, saj bo to vozilo moje prvo na daljinca in mi rahlo primankuje izkušen. Mogoče dobim malo začetniške sreče Lp
_________________ Vse je prototip, ker se vedno da nekaj nadgraditi.
Pridružen: 28 Dec 2012, 21:17 Prispevkov: 2092 Kraj: Ajdovščina
Abnormal, tako se to NE dela! Če imaš sestavljen avto in to tik ob progi, se ga požene čez! Grd, lep, slab, dober, kljukast, pikast - ni važno - da vsaj upravičiš ure mozganja! Sploh pa ker za zelo spodobno piči tale tricikelček. Priznam, da mi oblikovno ni najbolj všeč, je pa dober koncept in tudi izvedba. Manjka mu nekaj maske spredaj. Glede motorjev za zavijanje, sem mnenja, da je za "počasne" TT avtomobile in preciznejšo vožnjo skoraj bolj primeren M motor kot pa servo. Je pa verjetno res malo lažje s servotom. Res škoda, da ga nisi preizkusil po tacenskih skalah. Naslednjič brez mačkov v žaklju, OK?
@tomaž: Dirka bo predvidoma (če se ne odpre zemlja) v običajnem terminu v prvi polovici junija - časa imaš še veliko.
LP, miha
_________________ It's not me, it's my alter LEGO!
Sem ga videl v živo kako šviga. Na KTju ga je gospodič nekaj preizkušal na skrivaj. Vsaj mislim da je bil tale. Kar hiter se mi zdi, če ne prehiter za KT. Oblika pa je itak nekaj posebnega. Pač malo domišljije je potrebno uporabiti, pa je vrhunski. Ideja z različno velikimi kolesi z enako hitrostjo, seveda vse gnane pa je itak zmagovalna. Nebi raje niti poskušal kaj takega, ker bi živce zraven zgubil. Tukaj res kapo dol. Malo me skrbi da se zadnja guma ob vožnji dotika okvirja ali pa me samo pogled vara. Kak je pa kaj s sklopko na LAju če se ti pri ovinkanju zatakne kolo. Je dovolj močna ali škrta in se ne odziva? Skratka dober model. Me je kar malo strah kaj bo letos lanski zmagovalec (KT master builder 2016) pripeljal na progo. LP Valter
Pridružen: 10 Apr 2009, 00:19 Prispevkov: 561 Kraj: Ljubljana
Tomaž, zakaj tri kolesa - zato, da se preizkusi tudi to. Saj bistvo KT-ja je, da pokažeš svojo "mojstrovino", pa čeprav med vožnjo razpade in časomerilec postane živčen, ker vožnja tako dolgo traja. Pred časom sem tekmoval s trikolesnikom, ki pa je imel dve gumi zadaj. Logično je, da je bila naslednja varianta z eno gumo zadaj. In še en razlog je za takšno postavitev koles: lažje je peljati skozi vratca, ki so vsa po vrsti preozka.
9 fingers, sem ga moral vsaj preizkusiti, ampak, kot omenjeno, karakteristike niso bile take, da bi si z njim upal na dotično progo. Mi "ta stari" si blamaže že ne moremo privoščiti. Kolikor pa sem ga uspel preizkusiti, je peljal BP. Tudi veriga za zadnje kolo ni trpela, saj je speljana na veliki zobnik in še ena prestava 20/12 je do osi zadnjega kolesa. Ovinkanje z LA-jem je pa najslabša možna rešitev, ampak za kaj drugega je zmanjkalo prostora, ker je avto zares kompakten. Preskakovalo ni pa nič.
Majkl, ne morem tekmovati s slabim avtom. Kaj bi si pa ta-mladi mislili! Najbrž nekaj v smislu:"Kaj se pa tale zraven štuli, če pojma nima!"
Moram pa tukaj omeniti nekaj, kar me je zelo in zares zelo zmotilo. Samo dva sva predstavila svoji vozili, čeprav je tekmovalo 8 avtov!
Pridružen: 28 Dec 2012, 21:17 Prispevkov: 2092 Kraj: Ajdovščina
@abnormal: Priznam, kriv na celi črti, moj zelenkovič še čaka svoj trenutek slave - in ga bo tudi dočakal, ampak bo še žal še malo počakal
Kar se pa mene tiče, vkolikor ni preveč tekmovalcev in se dirka ni preveč zavlekla, lahko kdo poskusi tudi z drugim avtomobilom. Ni problema. Za blamažo pa ne skrbi, kar gledam razne tuje TTje jim zadeve prav lepo razpadajo, je pa res, da se trudijo, da proga vsaj na eni lokaciji terja rolanje terenca strmo navzdol
_________________ It's not me, it's my alter LEGO!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu