En lep pozdrav vsem LEGO oboževalcem. Tokrat bi vam rad predstavil novejšo različico reli dakar tovornjaka. Za njegovo obliko pa sem se odločil da grem malo v našo avtomobilsko prihodnost. Namreč od tovornjaka za reli dakar sem hotel imeti realistične vozne lastnost, kot so velika hitrost in agilnost. Zato sem se odločil za RC buggy komponente. Da sem pridobival na čim manjši teži sem pač žal ispustil bilo kakšne funkcije razen voznih in amortiziranih lastnosti in zelo premišljeno izbiral kocke da sem bridobil čim manjšo težo z čim bolj realističnim (futurističnim) izgledom.
Velikost tovornjaka je pa presenetljivo hitro presegla moja pričakovanja, saj meri v dolžini kar 42 centimetrov, širina in višina pa sta 20 centimetrov. Ne ni tako majhen spet ne. Njegova teža z baterijami pa je poskočila na celih 1450 gramov. Odločil sem se tudi za nekaj malega in na čim lažjo varianto interierja v kabini, saj brez sedežev in volana pač ne gre. Pogled na gnano sprednjo os z diferencialom in neodvisnim vzmetenjem. Pogled na zadnjo os, ki je direktno gnana iz dveh RC buggy motorčkov brez diferenciala in nekakšno ne vem kako bi rekel temu vzmetenju. Je pa celotna zadnja so zelo agilna. In še pogled iz spodnje strani, kjer se vidi kako sem povezal štirikolesni pogon. Tukaj pa še majhen video o tovornjakecu.
Moram pa priznat, da sem že v srednjih letih, ampak tegale ko sem vozil sem užival kot kakšen otrok. Mislim da laho temu preprosto rečem Užitek v vožnji. Zahvaljujem se vsem za ogled prispevka in upam da bo tudi vam všeč. Hvala.
Pridružen: 28 Dec 2012, 21:17 Prispevkov: 2092 Kraj: Ajdovščina
Uff, res je pravi agresivc! Linija je zelo všečna! Si mogoče zaznal kakšne težave, ker imaš na prednji osi malo reducirane vrtljaje na diferencialu? A na prednji aksi imaš dvojno vpetje z linki, da bi bile gume bolj fiksne med vožnjo po makadamu ali je razlog kak drug? Kako je pa z vožnjo po travi? Tudi sam imam v planu nekaj v tem stilu, ker od kar sem si nabavil RC komponente jih še nisem kaj prida uporabil pri MOCanju. Hvala za predstavitev. Kaj pa KT?
_________________ It's not me, it's my alter LEGO!
Hvala za komentarje. Res so težave zaradi diferenciala. Recimo na asfaltni podlagi se konkretno pozna, saj ga hitro začne zavirat in po nekaj metrih ga tudi ustavi, ampak na zrahljanem pesku pa nisem opazil nekakšne razlike. Sem sprobal že vse variante z diferenciali, tudi tega sem imel sprva z diferencialom na zadnji osi. Hm ampak tale zadnja varianta se mi je zdela najbolj posrečena, seveda na zelo zrahlani podlagi. Moje izkušnje mi kažejo da so najboljše lastnosti takrat ko so kolesa direktno povezana z motorjem, kajti če je 10 zobnikov vmes med motorjem in kolesom, pol itak se več nič ne premika. Gledam pa na to da RC buggy component ne presežem z enkrat večjo težo od njih, ker imam izkušnje da ta stvar sploh ne prenese teže.Ja vedno pri tem sprednjem vzmetenju naredim dvojno vpetje ročic, saj so s tem dosti bolj stabilne na agresivni podlagi.Nisem še nikoli bil na KT in ne vem kako to izgleda. ( po moje se imate ful fajn) Pa tudi neke sramote si tud nebi rad naredil.HEHEHE. Pa iz MB sem, pa mi je malo daleč.
Pridružen: 28 Dec 2012, 21:17 Prispevkov: 2092 Kraj: Ajdovščina
Verjetno bi zadevo lahko rešil z dodatnim diferencialom med prednjo in zadnjo akso vendar bi se verjetno brez dodatnih ukrepov le vrtel v prazno, na prednjo os pa ne nbi bilo nobenega prenosa moči. Druga varianta, kot se že omenil, pa je diferencial na zadnji osi, potem bi bila zobniška razmerja enaka in bi se obe osi vrteli enako hitro. V tvojem primeru pa se prednja vrti le z 20/28 vrtljajev zadnje osi kar pomeni, da zavira.
Na KTjih je super. Več si lahko pogledaš v arhivih s posameznih tekmovanj(glej spodaj levo). Mislim da za kako osmešenje nimaš šans - vsaj glede na tvoje dozdajšnje objave - edino zobniška razmerja bi moral zmanjšati - tam ni važna hitrost ampak sposobnost plezanja, torej večji navor...
_________________ It's not me, it's my alter LEGO!
Pridružen: 07 Apr 2008, 20:24 Prispevkov: 1825 Kraj: Ljubljana
Hud je! Po izgledu me takoj spomne na conceptart vozila prihodnosti. Kar se pa problema z diferencialom tiče, bi se odločil za dodaten diferencial zadaj. V skrajni sili ga pa vržeš na prednji aksi ven in nardiš enako razmerje kot zadaj.
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu