Kocke klub - www.kocke.si
    Klub za kreativno igro - LEGO skupnost Slovenije

Danes je 15 Dec 2019, 04:38


Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 12 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: OOB 8891: Gondola
OdgovorObjavljeno: 14 Maj 2011, 22:56 
Odsoten
Admin
Uporabniški avatar

Pridružen: 07 Apr 2008, 20:24
Prispevkov: 1826
Kraj: Ljubljana
Predstavljam vam motorizirano gondolo. Tisti, ki ste bili v Portorožu, ste jo lahko videli v akciji. V celoti je grajena v starem studded sistemu, po original lego načrtih 8891. Zaradi tega ima eno slabost, namreč detajl, ki preklopi smer vožnje je premalo trden in zaradi tega zobniki preskakujejo. Najbolje bi bilo, če bi bila grajena v kombiniranem sistemu, saj novi studdless sistem omogoča trdnejše detajle. Drugače je soliden model, ki deluje povsem samostojno - samo napeljemo vrvico skozi gondolo in jo pripnemo na dveh koncih, vklopimo napajanje in gondola deluje samostojno.

Še nekaj slik:
Slika
Prenos moči gre tako, kot si sledijo slike. Za lažje razumevanje si lahko zloadate navodila, ki so na peeronu.
Slika
Slika
Ko so zobniki v tem položaju, se gondola pelje v eno smer; ko pa se os premakne v desno, se spremeni smer vrtenja zgornjega zobnika in s tem se spremeni smer vožnje gondole. Ta os, na kateri sta ta dva 8 zobnika, se stalno vrti v isto smer (spodnja slika!).
Slika
Slika
Slika
Vrvica se napelje preko 1x4 brickov, ki sta na vsaki strani. Nato preko koles z utori in preko pogonske gume. Guma je zaradi tega, da je trenje na vrvico večje, logično ane :)
Slika
Tukaj je prikazana sprememba smeri vožnje gondole. Na vsakem koncu, je potrebno na vrvico pritrditi oviro, v katero se zaletita ta rdeča 1x4 bricka. S tem, ko se brick dotakne ovire, se spremeni naklon roke in zamenja se zobnik. S tem se tudi spremeni smer vrtenja zobnika in smer vožnje.
Slika
Slika
Še detajl, ki ima slabost. Ker je sestavljen iz manjših elementov je posledično trdnost manjša. Le-ta bi bila večje, če bi ta detajl bil narejen iz studdless kock:
Slika

Če komu kaj ni jasno oz ne razume povsem, lahko kamot vpraša :wink:



LP

_________________
Slika

Keep it simple ;)


Deli na Facebook-u Deli na Twitter-ju
Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 01:02 
Odsoten
Mindstorms
Mindstorms

Pridružen: 28 Mar 2008, 16:31
Prispevkov: 5333
Kraj: Ljubljana
A te jaz vprašam kako to deluje? :D

Moje skromno mnenje. Vizualna ocena - grdo skropucalo (brez zamere).
Videl to škatlo s koleščki in zobniki v fazi delovanja - ocena: AAAAAAAA :shock: :shock: :shock: ?????
Kako???
Ok, saj nekaj je kreator razložil, ampak, kaaaakooooo to deluje???
Za moje pojme - briljantna kreacijia, ki se je sprehajala po vrvici od kocke do kocke! Ma, prva liga! :rockon:
LPG


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 03:06 
Odsoten
Primo
Primo
Uporabniški avatar

Pridružen: 03 Apr 2010, 07:04
Prispevkov: 36
Z estestskega vidika morda res ni "miss" gondol, vendar pa je izvedbeno in funkcionalno super. Spet enkrat nekaj drugeg, da ni samo tovornjak ali žerjav. Meni je všeč, verjetno jo bom še sam kmalu sestavil, mogoče pa pogruntam kako alternativo za preklapljanje zobnikov. V Portorožu pa je bilo po mojem tako, da je marsikdo ni opazil, ker so bili pod njo razstavljeni žerjavi, gondola pa ni oddajala nobenih glasnejših zvokov, da bi vzbujala pozornost.

_________________
L - lepota
E - ekstravaganca
G - gradnja
O - občudovanje


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 09:59 
Odsoten
Technic
Technic
Uporabniški avatar

Pridružen: 10 Sep 2010, 13:26
Prispevkov: 615
Videl v živo v Portorožu. Meni se pa ni zdela tako napačna glede izgleda. Sama konstrukcija in groba oblika me dejansko res spominja na tiste stare francoske gondole, ki te peljejo na višjeležeča smučišča v francoskih alpah.

Funcionalnost: A+++ (če odmislimo, da je vsake toliko zafrknila pri preklapljanju smeri)

Mi je pa jasno, da ni nobenega praznega prostora v njej, ker vse zasede battery box in motorček ter zobniški sklop.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 10:38 
Odsoten
Technic
Technic

Pridružen: 10 Apr 2009, 00:19
Prispevkov: 561
Kraj: Ljubljana
Čemu služi elastika? Za prehod čez sredinsko lego preklopnega mehanizma, ko zobniki s slik 3 in 4 niso v ujemu?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 11:58 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Maj 2008, 09:27
Prispevkov: 3590
Kraj: Ljubljana
Oblika je čisto OK.
Zakaj ima dva motorja? Ali eden ne bi bil dovolj močen?

Mi je pa zanimivo, da lahko 'leze' v dokaj strm vzpon.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 12:44 
Odsoten
Technic
Technic

Pridružen: 10 Apr 2009, 00:19
Prispevkov: 561
Kraj: Ljubljana
@subix, mene je tista slika "z dvema motorjema" tudi zmotila. Ta slika je sestavljena iz dveh slik, ki prikazujeta zobniški par v dveh pozicijah in seveda tudi motor, ki je samo eden.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 12:52 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Maj 2008, 09:27
Prispevkov: 3590
Kraj: Ljubljana
@abnormal:
Pa res, sem preveč površno gledal.Hvala za poduk.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Maj 2011, 17:00 
Odsoten
Admin
Uporabniški avatar

Pridružen: 07 Apr 2008, 20:24
Prispevkov: 1826
Kraj: Ljubljana
Ja, motor je samo eden. Sliki sem pa zdruzu ravno zaradi tega,da se lazje vidi razlicna lega zobnikov.

Gumica je pa zato, da zobniki ne preklopijo smeri vrtenja in da se gondola pelje samo v eno smer dokler pac ne pride do ovire.

Za KF v Lj bom vrjetn naredu gondolo po svojem nacrtu in s kombiniranim sistemom gradnje.


LP

_________________
Slika

Keep it simple ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Maj 2011, 10:52 
Odsoten
Duplo
Duplo
Uporabniški avatar

Pridružen: 28 Feb 2010, 18:41
Prispevkov: 85
opaa, zelo podobno sem sam naredil pred mnogo leti, še iz starejših kock in motorčka druge generacije. Lepa kreacija. Problem je bil edino v preveliki strmini vrvice, ker potem ni več vlekla in se je začelo pogonsko kolo vrteti v prazno.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Maj 2011, 16:29 
Odsoten
System
System
Uporabniški avatar

Pridružen: 02 Apr 2009, 22:39
Prispevkov: 312
Rekel bi, da je bila zadeva za tiste čase zelo dobra. Tudi pri Technic se pozna razvoj. Verjamem, da bo Skandinavc FH zadevo doteral: tehnično brezhibno in lepo na pogled.

lp,
Sašo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: OOB 8891: Gondola
OdgovorObjavljeno: 18 Jul 2016, 14:39 
Odsoten
System
System
Uporabniški avatar

Pridružen: 05 Jul 2016, 12:27
Prispevkov: 132
Koliko pa je lahko razdalja velika ?

_________________
Vse je prototip, ker se vedno da nekaj nadgraditi.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 12 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group