Kocke klub - www.kocke.si
    Klub za kreativno igro - LEGO skupnost Slovenije

Danes je 20 Nov 2019, 13:46


Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 28 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Maj 2011, 06:37 
Odsoten
Admin
Uporabniški avatar

Pridružen: 28 Dec 2009, 15:09
Prispevkov: 1724
Kraj: MB / MS
@legofrik

Ne, s soltino kreacijo je vse ok, razen tega, da mu ne štima višina oken. To kar se naredi v LDDju je možno narediti s kockami, tako da ni v tem problem. Problem je v SNOT gradnji.

Če gremo lepo po vrsti.
- želimo imeti brunarico s SNOTanimi log kockami za zidove. S tem smo omejili višino brunarice na večkratnik 2 širine kocke in sicer iz dveh razlogov, prvič, ker log kocke obstajajo samo v velikostih 1x2 in 1x4, drugič pa zato, ker je pri SNOT tehniki širina dveh čepkov enaka višini 5 plateov oz. 1 brick in 2 platea.
- za neko "standardno višino hiše potrebujemo torej 6 ali 8 čepkov po višini (jaz sem uporabil 6, zato sem moral spodaj dodat betonski del - tisti DBG sivi bricki spodaj, solta pa se je odločil za 8, brez betona).
- Okno je visoko 3 brick-e = 9 plate-ov, v SNOTani tehniki zidu to pomeni 2 čepka (5) + 2 čepka (5) - 1 plate. Torej en plate višine nam še ostane in tega sem uporabil za polico spodaj. Takrat se višina točno izide z višino (v našem primeru širino, ker imamo SNOT) log kock.
- solta pa je pod okno dal polico (+1 plata), nad okno 2 plati (plata + tile), spodaj pa okno pritrdil s SNOTanimi 1x1 bricki z 1 čepkom ob strani. Celotna višina okna je 6 čepkov, od tega je ena vrstica SNOTana, to pomeni, da so bricki postavljeni pokonci vzdolž širine 5 čepkov (kar ni soda številka). To pa se ne izide in zato pride do 1/2 plate-a široke špranje nad oknom. Za rešitev tega problema, bi moral povišat prostor nad oknom za 1 brick, ter povišat zid za 1 čepek (takrat bi višina štimala). Se pa tu pojavi drugi problem... log kock ni v lihih širinah, kar pomeni, da zidu ne moreš povišat za 1 čepek (lahko, če daš druge kocke noter - 1x1 bricke, 1x1 round bricke, 1x2 log kocke postavljene tako, da so obrnjene noter).

To je to... vse kaj SNOTaš, je povezano s sodimi in lihimi številkami. Pri moji brunarici vse te mere štimajo (višine, širine, lokacije oken / vrat) in tudi npr. okna NE MOREJO biti npr. en brick bolj levo ali desno, ker potem ne štimajo čepki po horizontali. Vse je tako z namenom, ne pa kar zmetano skupaj, zato tud ne gre kar tako spremenit.

Nočem zdaj tu bluzit o tem, stvar je v tem, da sem jaz naredil brunarico z namenom, da mi je vseeno za trdnost, igralnost in notranjost. To pa samo zato, da sem lahko naredil dober zunanji izgled.

Če bi delal zato, da bi zadeva imela notranjost oz. bila igralna, potem bi zgradil čisto drugače (torej precej bližje načinu, kot ga je predlagal solta - sem imel ze narejeno tudi s takim načinom, vendar mi določene stvari niso bile všeč), ker s takim načinom gradnje kot sem ga uporabil, ne gre.

Stvar je samo v tem, da se zadnje čase precej igram s SNOTom, da bi se navadil tehnike kot osnovnega načina gradnje, ne pa kot dodatek k navadnemu zlaganju kock in ti LDD "moci" so bolj rezultat tega. Niso mišljeni kot dejanski MOCi, ker jih tudi ne bom realiziral, ampak kot neke vrste "študije" načinov gradenj.

p.s.: bom čez vikend objavil še verzijo brunarice s šoltinim načinom gradnje in predlaganimi legofrikovimi izboljšavami.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Maj 2011, 06:57 
Odsoten
Mindstorms
Mindstorms

Pridružen: 28 Mar 2008, 16:31
Prispevkov: 5293
Kraj: Ljubljana
Ne, sej mene okna ne zanimajo.
Mene zanima vogal, tisto, kar štrli ven iz brunarice, tisto, kar sem rekel, da mi je fajn, da zgleda, kot prava.
Na zunanji strani so v 90 stopinj in pokonci obrnjene log kocke. No, namesto teh sem prosil solto, da na vsak pin da eno 1x1 okroglo ploščico, da vidim kako zgleda, ti pa praviš, da ne gre. :D
LPG


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Maj 2011, 06:59 
Odsoten
Admin
Uporabniški avatar

Pridružen: 28 Dec 2009, 15:09
Prispevkov: 1724
Kraj: MB / MS
Saj ne gre, zato ker po vertikali nima vseh čepkov ampak vsakega drugega. Če bi želel vse čepke, je potrebno na vogal najprej dati ploščico 1xN (1x8) in na njo okrogle plate.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Maj 2011, 08:18 
Odsoten
Mindstorms
Mindstorms

Pridružen: 28 Mar 2008, 16:31
Prispevkov: 5293
Kraj: Ljubljana
Pa dobr, daš eno plato 1x8 oz. 1x6 pa gor 1x1 okrogle ploščice. To bi pa šlo, ane?
LPG


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Maj 2011, 08:21 
Odsoten
Admin
Uporabniški avatar

Pridružen: 28 Dec 2009, 15:09
Prispevkov: 1724
Kraj: MB / MS
Jap, to pa bi šlo :D Saj sem napisal, da tak bi šlo :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Maj 2011, 09:13 
Odsoten
Admin
Uporabniški avatar

Pridružen: 28 Dec 2009, 15:09
Prispevkov: 1724
Kraj: MB / MS
Evo, primer:

V špranje pridejo technic 1x6 tanki liftarmi (ki na srečo obstajajo v Brown barvi), v katere pridejo z obeh strani čepki. POZOR! To ni veljavna tehnika in obremenjuje kocke.
Slika

Slika

Tisti 1x6 plate-i ob straneh, ki držijo 1x1 okrogle plate na koncih zidov, se lahko zamenjajo s technic 1x6 tankim liftarmom. S tem 1x1 okrogle obrnemo, tako da so vidne spodnje strani, ne pa čepki (takrat tudi manj "štrlijo" ven in zgleda dosti boljše, samo v LDDju ne morem naredit)... Taki zidovi so trdni, ker so pritrjeni z obeh strani, okna so sicer pritrjena samo z zgornje strani, ampak je to dovolj.

Še enkrat... taka gradnja ni priporočljiva s strani TLG.

in še LXF:
http://www.brickshelf.com/gallery/bpavsic/MyMOCs/Cottage/cottage2.lxf

p.s.: Notebook je 6+ let star in grafična žal ne omogoča high-quality renderja, zato so slike slabše...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Maj 2011, 13:34 
Odsoten
Technic
Technic
Uporabniški avatar

Pridružen: 10 Sep 2010, 13:26
Prispevkov: 615
Moram reči, da je ta zadeva od @bpavsic-a kar zanimiva. Celo tako zanimiva, da sem še sam zagrabil in preučil vse. Sem sledil njegovim navodilom, videl kaj sem delal narobe, na kaj nisem bil pazljiv in kako zadeve morajo stati oziroma morajo biti obrnjene.

@bpavsic
Odlična SNOT tehnika in super razlaga, čeprav sem moral vse skupaj vsaj 5-krat prebrat. Sedaj razumem dosti bolj kot prej. In prav imaš, ni vse tako enostavno, kot bi si marsikdo mislil. Po celodnevnem študiranju tehnike, sem celo uspel nekaj pametnega skupaj spravit (glej slike spodaj). In brez zamere, ker ti na tak način smetim tvoj prispevek.

@legofrik
Evo, na vogale sem dal round plate-e 1x1. Ni ravno lepo izpadlo, pa vendarle. Me prav zanima, kako bi to izpadlo v fizični podobi.

Slika

Slika

Slika

Slika

Pa še to, hiška je na podlago pritrjena s šestimi čepki (4-je pod vrati in 2 skrita za kaminom).


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Maj 2011, 08:46 
Odsoten
Admin
Uporabniški avatar

Pridružen: 28 Dec 2009, 15:09
Prispevkov: 1724
Kraj: MB / MS
@solta

E to je to :D Sploh ne smetiš teme, ampak jo konstruktivno dopolnjuješ, kar je tudi namen. Dejansko je SNOT tehnika zelo uporabna za detajliranje, po drugi strani pa kar zahtevna, če želiš razumet in načrtno nekaj naredit, najbolj zaradi tiste razlike v višini in širini kocke. Kot sem že napisal, je ta brunarica bil SNOT koncept in če je pritegnil in pomagal še komu drugemu razumet tehniko gradnje, je bil cilj dosežen.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 28 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group