Kocke klub - www.kocke.si
    Klub za kreativno igro - LEGO skupnost Slovenije

Danes je 16 Sep 2019, 04:17


Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 7 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 07 Maj 2016, 16:50 
Odsoten
System
System

Pridružen: 11 Feb 2013, 14:29
Prispevkov: 201
Kraj: Nova Gorica
To lokomotivo sem naredil že minulo zimo, a ker nekako nisem našel časa, da bi jo dokončal (manjkajo cevi in nekateri drugi detajli) ter jo opremil s tenderjem, je njena predstavitev čakala in čakala. In še vedno bi čakala, če me kljub dejstvu, da še ni končana, k njeni predstavitvi nebi spodbudilo dejstvo, da gre trenutno za najbolj "vročo" parno lokomotivo pri nas.
Parna lokomotiva serije 33 je nemška vojaška lokomotiva iz druge svetovne vojne. Lokomotive tipa 33 so bile v osnovi narejene za obdobje nekaj let in naj bi služile le do konca vojne, a so zaradi odlične izdelave vozile po vsej Evropi še desetletja po vojni. Muzejsko parno lokomotivo 33-110, ki je v ponedeljek prevozila svojo zadnjo pot po železniških tirih iz Štanjela do železniške postaje v Pivki, so danes dvignili s tirov in prepeljali v Park vojaške zgodovine. Lokomotiva 33-110 ima še posebno zgodovinsko težo, ker je aprila 1978 z vožnjo iz Ljubljane v Postojno sklenila obdobje parne vleke pri nas. Potem je počivala ob novogoriški železniški postaji, zanje čase pa se sramežljivo skrivala v Štanjelu. Na njeni zadnji poti iz Divače v Pivko, jo je minuli ponedeljek vlekla njena sestra 33-037. Ponedeljkovega dogodka sva se udeležila tudi s sinom, kar so ovekovečile tudi TV kamere. :)

Pri izdelavi mojega modela sem se zgledoval po obeh omenjenih lokomotivah, saj sem jih imel v minulih letih možnost večkrat pobližje spoznati in fotografirati. Kot rečeno ni še končana, in tudi nekaj detajlov moram še dodelati, naprimer "ušesa" spustiti in kabino malenkost povišati.

Tole je fotografija obeh lokomotiv, spredaj 33-037, za njo pa 33-110, vse skupaj pa je potiskala dizelka.
Slika

Pogled iz leve strani.
Slika

Slika

Desna stran.
Slika

Slika

Spredaj.
Slika

Par detajlov pogona.
Slika

Slika

Še kabina od bližje.
Slika

Pogled v odprto kabino in kurišče.
Slika

Je nekoliko prašna. Ja, tudi tista prava je bila pošteno zapackana. :P

Širina je osem čepkov. Vozne lastnosti? Vožnja skozi ovinke je "veselica", saj srednji par koles dobesedno leti po zraku, a od petih parov drug za drugim pritrjenih koles ni drugega pričakovati.


Deli na Facebook-u Deli na Twitter-ju
Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 08 Maj 2016, 09:39 
Odsoten
Mindstorms
Mindstorms

Pridružen: 28 Mar 2008, 16:31
Prispevkov: 5215
Kraj: Ljubljana
Lepo si jo zadel. Mogoče res manjka kakšen detajl, a bistvo je tukaj.
Boš lokomotivi dodal tudi tender?
Jaz sem se pri svoji parni največ namučil ravno s tem, da je tender čim bliže lokomotivi in da vse lepo ovinka.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 08 Maj 2016, 10:29 
Odsoten
System
System

Pridružen: 11 Feb 2013, 14:29
Prispevkov: 201
Kraj: Nova Gorica
Seveda bo dobila tudi tender, saj ga sin že nestrpno pričakuje. A sedaj so prelepi in predolgi dnevi, da bi jih "zakockal". Verjetno bo to prišlo na vrsto, ko bodo dnevi spet krajši.
S tenderjem sem nekaj že eksperimeniral in vem da bo veselica točno to kar omenjaš. Moji prejšnji dve lokomotivi sta bili na srečo brez tenderja, tako da se mi je omenjenim težavam uspelo nekako izogniti.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 08 Maj 2016, 10:46 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: 16 Avg 2008, 14:52
Prispevkov: 2142
Lepo! Kako pa kaj ovinka?

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 08 Maj 2016, 15:22 
Odsoten
Technic
Technic

Pridružen: 10 Apr 2009, 00:19
Prispevkov: 561
Kraj: Ljubljana
Lepa lokomotiva! Kot pa že avtor ugotavlja, je streha prenizka in morda še kakšna cevka manjka okoli kotla. Najbrž je brez motorizacije in bo le-ta v tenderju. V ovinku, vsaj v originalnem, pa najbrž res malo čudno izgleda, ampak drugače pač ne gre.

Me pa zanima, kako je rešen naklon stranic kabine (pritrditev spodaj in na streho). In še nekaj; kakšen namen imata "ušesi" pri pravi lokomotivi?


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2016, 17:59 
Odsoten
Moderator
Uporabniški avatar

Pridružen: 27 Maj 2011, 19:38
Prispevkov: 1084
Kraj: Koper / Ljubljana
Še en odličen izdelek. Se strinjam z legofrikom, da je ne glede na odsotnost kakšnega manjšega detajla zadeva čisto na mestu in videti popolna.

Tudi slike so glede na zelo 'neprijazno' črno-rdečo barvno kombinacijo lepo uspele.


Na vrh
 Profil  
 
OdgovorObjavljeno: 13 Maj 2016, 22:20 
Odsoten
System
System

Pridružen: 11 Feb 2013, 14:29
Prispevkov: 201
Kraj: Nova Gorica
Cevke okoli kotla, tender, dvig strehe in dodelovanje še nekaterih detajlov bo prišlo na vrsto, ko bo lokomotiva ponovno v remontu.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 7 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group